Hype creëren. Het is één van de aspecten die een merk tegenwoordig groot maakt en Olaf Hussein weet exact hoe hij dit met zijn gelijknamige merk moet doen. Om te beginnen komt Olaf met items van super kwaliteit, maar daarnaast zet hij social media en de juiste mensen op een perfecte manier in. Op deze manier is de zwarte Ø L Å F snapback cap een enorm ding geworden.
De zwarte snapback is super clean. Gemaakt van waterdicht rubber materiaal, straalt de cap een simplistisch en technisch stukje vakwerk uit. De enige branding is in de vorm van Ø L Å F op de velcro a.k.a. klittenband strap aan de achterkant. Funny detail is de Olaf Hussein typografie in de binnenkant van de velcrostrap, nice!
Keer op keer scrol je door je Instagram feed en kom je er een aantal tegen. In het begin alleen bij intimicy van Olaf en ‘BN-ers’, inmiddels is de cap voor €55,- verkrijgbaar op OlafHussein.com en zie je ook je girl-next-door ermee. Zo zie je dat een overload aan free publicity in combinatie met een goed product, gewoon werkt!
De zwarte Ø L Å F snapback is inmiddels gezien bij mensen als Guillaume Philibert, Franky B., Romee Strijd, Victor Cruz en many more. Inmiddels is het volgende hype item al gespot, namelijk de Ø L Å F socks in zwart en wit; we keep you posted.